يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۱۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
پرسپولیس حتماً باید کشته می‌داد تا داور بازی را قطع کند؟
کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس با ابراز تأسف از حاشیه‌های دیدار اخیر این تیم با تراکتور گفت: حتماً باید این بازی دو کشته می‌داد تا برای قطع آن قانع شوند؟!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد پنجعلی درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس - تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: خدا رحم کرد که اتفاق بدتری رخ نداد و آن سنگ‌ها فاجعه به بار نیاورد. سنگ که نبود، پاره آجر بود! اصلاً نمی‌گذاشتند بازیکنان کرنر بزنند.

وی در مورد اینکه مدیرعامل تراکتور عنوان کرده است پرسپولیسی‌ها از ترس شکست زمین را ترک کرده‌اند، تصریح کرد: باید حتماً دو تا کشته می‌دادیم، بعد زمین را ترک می‌کردیم؟ بعد هم اینکه داور تصمیم به قطع بازی گرفت و اتفاقاً باید خیلی زودتر هم این تصمیم را می‌گرفت.

پنجعلی در واکنش به مقصر دانستن دو بازیکن پرسپولیس در ماجرای تبریز از سوی میزبان، گفت: اینکه دائماً سنگ به زمین می‌انداختند و توهین می‌کردند، روی اعصاب بچه‌ها بود. طبیعی است در موارد این‌چنینی بازیکن عصبی می‌شود. به هر حال قانون هست و باید موضوع بررسی شود. بازی باید 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود، چون آنها میزبان بودند. کاملاً معلوم بود که در آن فضا نمی‌شود فوتبال بازی کرد و آخر سر هم داور توپ را برداشت و اعلام کرد بازی باید قطع شود.

این پیشکسوت فوتبال درباره اینکه شانس قهرمانی سرخپوشان با شکست مقابل سپاهان از بین رفت، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست، پرسپولیس پنج سال پی در پی قهرمان شد و امسال آن را از دست داد. البته که اگر شش تا می‌شد عالی بود و همه دوست داشتیم این اتفاق رخ دهد. من فقط می‌توانم بگویم مسئله بار روانی خیلی پرسپولیس را اذیت کرد. این باعث شد کیفیت بچه‌ها پایین بیاید. حالا هم به خاطر کسب سهمیه لیگ قهرمانان، باید تمرکزشان را از دست ندهند. به هر حال پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان شد و این اصلاً چیز کمی نیست. هیچ تیمی تاکنون نتوانسته است چنین رکوردی را از خود بر جا بگذارد. اگر پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شد خیلی خوب بود، ولی حالا هم چیزی را از دست نداده است.

وی با اشاره به قهرمانی استقلال یادآور شد: اجازه بدهید چیزی نگوییم. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. خودشان بهتر می‌دانند چه اتفاقاتی رقم خورد. یکسری بازی‌ها را همه دیدند که ایراد و مشکل داشت و سوت‌ها به نفع این تیم بود و در مقابل به ضرر پرسپولیس. ما دنبال بهانه نیستیم، بالاخره فوتبال همین است. با این وجود پرسپولیس خیلی از محل داوری متضرر شد و این در بازی‌های آخر هم مشهود بود. این را کارشناسان هم تأیید کردند. بچه‌ها انصافاً لیاقت قهرمانی را داشتند.

پنجعلی در خاتمه تأکید کرد موضوع حضورش در آکادمی پرسپولیس کنسل نشده است و یادآور شد: این موضوع کنسل نشده است و اتفاقاً روز شنبه دوباره با درویش جلسه داشتیم و در این مورد صحبت کردیم. فکر می‌کنم نهایتاً سه چهار روز آینده کلاً مسئله مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها