يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۱۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
مهاجم پیشین بارسلونا از این که ام‌باپه در پاری سن ژرمن باقی ماند و راهی رئال نشد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، داستان جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری سن ژرمن به پایان رسید و این بازیکن قراردادش را با تیم پاریسی تمدید کرد.

رونالدینیو از این که ام‌باپه در پاری سن ژرمن ماندنی شد خوشحال است.

او که سابقه حضور در تیم پاریسی را دارد، گفت: خوشحالم که ام‌باپه تصمیم به ماندن گرفت و قراردادش را تمدید کرد. او می‌داند که چه می‌خواهد. مهم این است که او اکنون خوشحال است.

رونالدینیو درباره این سوال که آیا دوست دارد وارد دنیای مربیگری شود؟ گفت: من قصد مربیگری ندارم و می‌خواهم در زمینه موسیقی فعالیت کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها