أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
به سراغتان می‌آییم...
در پی تیراندازی دو موتورسوار با کلت، یکی از مدافعان حرم در مقابل منزلش ترور و به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی» یکی از مدافعین حرم روز گذشته در خیابان مجاهدین اسلام و در مقابل منزل خود توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوءقصد قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی در حالی ترور شد که در داخل ماشین خود (پراید) در مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت. همسر وی اولین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبه‌رو شد.

شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها

اطلاعیه سپاه درباره شهادت پاسدار مدافع حرم در تهران

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم، افزود: عصر یکشنبه در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، مدافع حرم  «سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

اطلاعیه سپاه درباره شهادت پاسدار مدافع حرم در تهران

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این مدافع سرافراز حرم به خانواده معظم وی، تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین، پیش‌بینی و در حال انجام است.

روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد
فارس در خبری نوشت: روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد نشان می‌دهد یک دستگاه پراید دقایقی پیش از عملیات ترور، مسیر تردد خودروها از خیابان قائن به کوچه غلامیان را مسدود کرده است.

یکی از شاهدان عینی حادثه ترور به فارس گفت: دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشتم با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شدم که عرض کوچه را بسته بود و در حالی که درب صندوق عقب خودرو را باز نگه داشته بود اجازه ورود به خودروها نمی‌داد.

وی ادامه داد، ماشین‌ها مجبور شدند مسیر را دور زده و از طرف دیگر کوچه از خیابان مجاهدین اسلام وارد کوچه غلامیان شوند.

روایت شاهدان عینی از ماجرای ترور شهید صیاد

شاهد دیگر ماجرا که از همسایگان شهید صیاد و اولین کسی است که با اورژانس تماس می‌گیرد نیز می‌گوید همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت در کوچه را شنیده است.

او می‌گوید وقتی خودم را به کوچه رساندم با پیکر نیمه‌جان شهید صیاد مواجه شدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.

یکی دیگر از همسایه‌ها که در لحظه عملیات ترور در پشت‌بام یکی از ساختمان‌های مشرف به محل حادثه حضور داشته می‌گوید: وقتی صدای شلیک‌ها را شنیدم به سمت صدا متمایل شدم که متوجه دویدن فردی که شلیک می‌کرد، شدم. فرد دیگری هم که راننده موتور سیکلت بود در ورودی کوچه آذری منتظر بود که بلافاصله بعد از سوار شدن فرد اول با سرعت از محل متواری شد. او صحبت خود را با این جمله به پایان می‌رساند که در قسمت انتهای موتور جعبه‌ای مشکی رنگ نصب بود.

سخنگوی وزارت خارجه: تروریست‌ها می‌خواهند مانع حرکت ملت ایران شوند اما خون شهیدان ضامن بقا کشور است

سعید خطیب زاده در واکنش به ترور سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی:

دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بار ديگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌برکف نشان دادند.

اين جنايت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروريستی وابسته به استکبار جهانی صورت می پذيرد كه در کمال تاسف با حمايت و سکوت كشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از ۴ دهه گذشته بوده است.

تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حركت ملت بزرگ ايران در تحقق آرمان‌های متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند، غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

دستور ویژه رئیس کل دادگستری تهران برای شناسایی عوامل اقدام تروریستی

در پی این ترور ناجوانمردانه «علی القاصی» رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.

دادستان تهران هم در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصاً در صحنه جرم حاضر شد و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفت.

بازتاب خبر شهادت حسن صیادخدایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی

رسانه صهیونیستی: این ترور پیام مستقیم اسرائیل به ایران است

روزنامه صهیونیستی معاریو در خبری مدعی شد: ترور (شهید) خدایی ربطی به برنامه هسته‌ای ایران ندارد و به نظر می‌رسد این ترور مربوط به حضور ایران در سوریه است و پیام مستقیم اسرائیل به ایران است.

رد پای موساد در ترور حسن صیاد خدایی مدافع حرم +سند

در حالی که تا لحظاتی پیش و بعد از ترور حسن صیاد خدایی مدافع حرم هنوز اطلاعات و هویت وی مشخص نشده بود، یک اکانت اسرائیلی به نام (Terror Alarm) مشخصات کامل این شهید مدافع حرم را اعلام کرده بود.

شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها

 

آغاز هجمه و فضاسازی صهیونیست‌ها برعلیه شهید حسن صیاد خدایاری

از ادعای مسئولیت انتقال موشک به سوریه و حزب الله تا مسئولیت انتقال فناوری پهپادی به مقاومت و طراحی حمله به صهیونیستها در سراسر دنیا

شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها

 

واکنش فرزند شهید سلیمانی به ترور شهید صیاد خدایاری با جمله معروف امام خمینی(ره) و حاج قاسم

شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها/ آغاز فضاسازی صهیونیست‌ها برعلیه شهید حسن صیاد خدایاری

رییسی: انتقام از خون شهید «صیاد خدایی» حتمی است

رییس‌جمهور پیش از عزیمت به عمان: بدون تردید دست استکبار جهانی در این ترور دیده می‌شود. افرادی که در میدان، از مدافعان حریم و حرم شکست خورده اند بدین وسیله می‌خواهند استیصال خود را نشان دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها