أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
روزنامه بریتانیایی دیلی میل فاش کرد:
شیوع آبله میمون منجر به اولین قرنطینه اجباری در کشوری شد که میزبان جشنواره همجنس‌گرایان بود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598/ اولین قرنطینه اجباری برای آبله میمون در شهری معرفی شده است، که اخیراً میزبان فستیوال همجنس‌گرایان با حضور حدود 80000 نفر در آنتورپ بلژیک بود.

فستیوال همجنس بازان کانون شیوع آبله میمون شد/ سازمان امنیت جهانی یک سند جنگی را در مارس 2021 منتشر کرد که به طور خاص شیوع آبله میمون را در می 2022 پیش‌بینی می‌کرد

نشریه هلندی Standaard گزارش داد: کسانی که به ویروس آبله میمون مبتلا شده اند باید 21 روز در قرنطینه باشند. "مخاطبین پرخطر نیستند، اما بهتر است مراقب علائم باشند." در همین حال، مارک وان رانست ویروس شناس می خواهد بررسی کند که آیا ویروس می تواند از طریق هوا پخش شود یا خیر.

دیلی میل در این خصوص نوشته است: فستیوال همجنس بازان که با حضور ۸۰ هزار نفر در جزایر قناری برگزار شده بود کانون شیوع آبله میمون بوده. ظاهرا این اپیدمی در این تجمع شروع شده و سپس در بازگشت افراد به بریتانیا، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، پرتغال، استرالیا و آمریکا و ... رسیده است.

در ادامه این گزارش آمده است: فستیوالی که در ساحل ماسپالوماس (وسیع ترین ساحل اسپانیا!) که بین 5 تا 15 می برگزار شد، بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. در این جشن افرادی شرکت کردند که بعد از آن آزمایش ویروس آبله (آبله مثبت) داشتند، و مرکز بهداشت عمومی از جزایر قناری اکنون در حال بررسی هرگونه ارتباط بین موارد و جشن های همجنس‌بازان هستند.

فستیوال همجنس بازان کانون شیوع آبله میمون شد/ سازمان امنیت جهانی یک سند جنگی را در مارس 2021 منتشر کرد که به طور خاص شیوع آبله میمون را در می 2022 پیش‌بینی می‌کرد

یک منبع بهداشتی گفت: در میان 30 نفری که در شهر مادرید به این بیماری تشخیص داده شده اند، چندین نفر از آنان در این رویداد شرکت کرده‌اند، اگرچه هنوز نمی توان دانست که آیا یکی از آنها بیمار صفر این شیوع است یا همه آنها در آنجا آلوده شده اند.

ریل مک ریپورت در توییتر خود نوشت: بنابراین بلژیک اولین کشور در جهان است که قرنطینه اجباری آبله میمون را اجرا می کند.

سازمان بهداشت جهانی روز جمعه اعلام کرد که آبله میمون در 11 کشور که "به طور معمول این بیماری را ندارند" مشاهده شده است.

آبله میمون، یک بیماری ویروسی نادر، ظاهراً به ایالات متحده سرایت کرده است. مقامات بهداشتی ایالتی اواخر روز جمعه اعلام کردند که جواب آزمایش یک شهروند نیویورکی برای ویروسی که باعث آبله میمون می شود مثبت بوده است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، سازمان امنیت جهانی یک سند جنگی را در مارس 2021 منتشر کرد که به طور خاص شیوع آبله میمون را در می 2022 پیش‌بینی می‌کرد.

در مارس 2021، NTI با کنفرانس امنیتی مونیخ همکاری کرد تا یک تمرین رومیزی برای کاهش تهدیدات بیولوژیکی با پیامدهای بالا انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها