أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
ژاوی:
سرمربی آبی اناری ها از شکست برابر ویارئال در هفته پایانی لالیگا ابراز ناراحتی کرد. او از عملکرد خود در طول فصل راضی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا با دو گل برابر ویارئال شکست خورد، البته جایگاه این تیم در رده دوم جدول رده بندی تغییر نکرد.

ژاوی بعد از بازی گفت: در نیمه نخست مستحق زدن گل بودیم. از روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. بازهم اشتباه کردیم و گل دوم را هم دریافت کردیم. نباید چنین اشتباهاتی را مرتکب شویم. قطعا می‌توانستیم نتیجه‌ای بهتر از این را به دست آوریم.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: متاسفانه فصل را خوب به پایان نرساندیم اما به هدف خود که نایب قهرمانی بود رسیدیم. برای فصل بعد باید تیم متفاوتی شویم و چیزهای زیادی را تغییر داد. فصل بعد تلاش می‌کنیم تا در هر رقابتی به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشیم. ما موفق شدیم که خود را نسبت به ابتدای فصل تغییر دهیم اما این تغییر هنوز کافی نیست و باید بهتر از این باشیم. بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم با این حال باید بهتر شد. من اینجا هستم تا سطح تیم را بالا ببرم. اکنون باید برای فصل بعد برنامه ریزی کرد.

ژاوی در ادامه صحبت های خود گفت: باید واقع گرا و مثبت اندیش بود. ما بارسلونا را از یک فصل کابوس وار نجات دادیم. من از عملکرد خود و تیم راضی هستم. این تیم یکی از بدترین فصل های تاریخ خود را پشت سرگذاشت و به نظرم در جایگاهی مناسب فصل را به پایان رساند.

او در پایان درباره اردوی تابستانی تیم که قرار است در استرالیا برگزار شود، گفت: این تصمیم باشگاه است و ما هم مشکلی نداریم. امیدوارم که تیم لحظات خوبی را در استرالیا تجربه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها