يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۱۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
هافبک رئال مادرید به ستایش از کریم بنزما پرداخت و هم‌بازی شدن با او را جنون آمیز توصیف کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تله‌فوت، کریم بنزما بهترین فصل حضورش در رئال مادرید را تجربه می کند. او با تیم قهرمان لالیگا شد و در آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان  اروپا هم قرار دارد. این بار نوبت به کاماوینگا رسید تا به ستایش از بنزما بپردازد.

این هافبک فرانسوی گفت: کار کردن روزانه با بنزما دیوانه کننده است. عملکرد او در فصل جاری جنون آمیز بوده است. او کمک زیادی به تیم کرده است. همه از بازی های خوب بنزما شگفت زده اند و من هم یکی از آنها هستم.

او ادامه داد: هر بار درباره بنزما با کسی صحبت می کنم به او می گویم که توپ بنزما را دوست دارد حتی اگر پشت او باشد. ما هر وقت توپ را به بنزما می دهیم خیالمان راحت می شود چرا که می دانیم در بهترین زمان‌ها گلزنی می کند.

کاماوینگا که فصل نخست حضورش در رئال مادرید را تجربه می‌کند ابراز امیدواری کرد که بتواند با تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها