أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
مهاجم فرانسوی میلان به قهرمانی در لیگ ایتالیا با روسونری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تلگراف،‌ اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی پیشین چلسی و آرسنال توانست در این فصل درخشش خوبی در میلان داشته باشد و با زدن دو گل در هفته پایانی برابر ساسولو بهترین بازیکن زمین در هفته پایانی لقب گیرد.

اولویه ژیرو با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: جام به جایگاه واقعی خود بازگشت. خوشحالیم که توانستیم این روز باشکوه را برای هواداران خود رقم بزنیم. میلان سال‌ها قهرمان لیگ نشده بود و حالا وقت جشن گرفتن است. این خوشحالی برای هواداران است که سال‌ها منتظر چنین روزی بودند.

روسونری در هفته پایانی ۳ بر صفر ساسولو را از پیش رو برداشت تا در کورس رقابت همشهری‌اش اینتر را جا گذاشته و با ۸۶ امتیاز قهرمان ایتالیا شود. اختلاف دو تیم همشهری در راه کسب جام قهرمانی دو امتیاز بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها