أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۱۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
در دنیای حرفه‌ای‌ها احترام حرف اول را می‌زند؛
بعد از قهرمانی سیتی در لیگ برتر، احترام حرف اول را در مصاحبه بازیکنان و کادر دو تیم برتر فوتبال اروپا می‌زند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز، منچسترسیتی هشتمین قهرمانی خود را در فوتبال انگلیس جشن گرفت، چند ثانیه پس از سوت پایان، هواداران به زمین هجوم بردند تا سیتی در یک رقابت دشوار و نفس گیر در هفته پایانی قهرمانی را به دست بیاورد.

کلوپ تبریک گفت

یورگن کلوپ درباره تبریک به تیم قهرمان گفت: اول از همه، به سیتی به پپ گواردیولا و به هواداران و کل باشگاه منچسترسیتی تبریک می گویم. آنها یک امتیاز بیشتر دارند و این باعث می شود که قهرمان شوند. ما کاملا به آن احترام می گذاریم. اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید امتیازها را به دست بیاورید و سیتی کمی بهتر از ما بود. ما به کار و پیشرفت ادامه خواهیم داد. وی به منچسترسیتی هشدار داد و گفت: اگر به پیشرفت خود ادامه دهیم، حتی خیلی قوی تر از امروز می‌شویم و می‌توانیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. فصل ما هم می‌توانست بدتر از این باشدو هم بهتر. از حالا ما ۵ روز زمان داریم تا برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم و این کاری است که باید انجام دهیم. 

تمجید گوندوغان از قرمزها: بدون لیورپول این لیگ چندان جذاب نخواهد بود

گوندوغان که نقش بزرگی در کسب عنوان قهرمانی با دو گل دیرهنگام خود داشت بعد از پایان این دیدار گفت: راستش نمی دانم چه بگویم. اگر لیورپول رقیب ما نبود و این فوتبال باورنکردنی را بازی نمی کرد، این لیگ آنقدر جذاب نبود.

لیورپول شنبه آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید به میدان خواهد رفت. پس از ناامیدی در قهرمانی در لیگ برتر، حالا کلوپ و تیمش باید روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند. این مربی ۵۴ ساله پیش از دیدار فینال شنبه مقابل رئال مادرید گفت: ما باید در فینال کمی بهتر از امروز بازی کنیم. تا آن زمان دیگر  نباید به بازی در لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی فکر کنیم و باید دیدار فینال را بسیار جدی بگیریم.

سرمستی گواردیولا

به گزارش ایسنا،  پپ گواردیولا نیز  با خوشحالی از این قهرمانی کسب شده گفت: لحظه ای که گل اول را زدیم، همه چیز تغییر کرد. ما در شرایط غیرعادی بازی کردیم و باید با آن کنار می آمدیم. تاکید می‌کنم همه ما در منچسترسیتی اسطوره هستیم وقتی در پنج فصل گذشته چهار بار قهرمان لیگ برتر می شوید، باید در مورد ویژگی‌های بازیکنان منچسترسیتی صحبت کنیم.  

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها