يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۳۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
وزارت امورخارجه کوبا ترور شهید صیاد خدایی را محکوم کرد و این‌گونه اقدامات را تهدیدی برای امنیت و صلح خاورمیانه دانست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، امیلیو لوزادا مدیر بخش روابط دوجانبه در وزارت امورخارجه کوبا با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر به شهادت سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی واکنش نشان داد.

وی در پیام خود نوشت: کوبا ترورهای گزینشی مانند آنچه به تازگی علیه یک سرهنگ سپاه پاسداران ایران رخ داده است به شدیدترین شکل محکوم می‌کند.

این مقام وزارت امورخارجه کوبا در ادامه تاکید کرد که چنین اقداماتی تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه است.

دو عنصر تروریستی موتور سوار روز یک‌شنبه با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.

حسین امیرعبدللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی گفت: خباثت و رذالت تروریست‌های کوردل در به شهادت رساندن آن مدافع حرم بار دیگر ثابت نمود که ایران اسلامی که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و نماد تروریسم داعش به دست قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم سردار سرافراز شهید سلیمانی منکوب گردید، خود همواره قربانی تروریسم دولتی و عوامل کوردل تروریست در سایه سنگین سکوت همراه با حمایت برخی مدعیان دروغین  مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می‌باشد. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست های جنایتکار به کار خواهد بست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها