کد خبر: ۵۰۶۳۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
سن تنها یک عدد است؛
ستاره کروات رئال مادرید از انگیزه بسیار بالای خود قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از الموندو دیپورتیو، لوکا مودریچ باوجود آن‌که ۳۶ سال سن دارد اما هم‌چنان یکی از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان رئال مادرید است.

او درباره وضعیت خود قبل از فینال حساس برابر لیورپول گفت: احساس بسیار خوبی دارم. بی‌صبرانه منتظر پنجمین فینال خود در لیگ قهرمانان اروپا هستم. من ۳۶ سال سن دارم و تجربه کردن چنین بازی بسیار هیجان انگیز است. شب‌های برنابئو در لیگ قهرمانان اروپا شگفت انگیز هستند. بسیار خوشحالم که در تیم بزرگ رئال بازی می‌کنم. رئال باعث می‌شود تا یک بازیکنان بهترین لحظات را تجربه کند.

او ادامه داد: تلاش می‌کنم تا تجربه خود را به بازیکنان جوان منتقل کنم. از آن‌ها می‌خواهیم که از فوتبال لذت ببرند و چیزی را بر خود سخت نکنند. من خودم را مدیون رئال می‌دانم و خوشحالم که با تیم ادامه می‌دهم. آن‌چه که مهم است سطح کیفی یک بازیکن است نه سن و سال او چرا که سن و سال تنها یک عدد است.

مودریچ در پایان گفت: لحظات سخت همواره وجود دارد اما وقتی پیروز می‌شوید همه چیز آسان می‌شود. یک بازی بزرگ دیگر باقی مانده است و آن فینال برابر لیورپول است. امیدوارم که در این بازی پیروز شویم تا جام را به هواداران هدیه کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها