يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۳۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
کارلو آنچلوتی:
سرمربی رئال مادرید از انگیزه تیمش برای انتقام صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، در هفته منتهی به فینال لیگ قهرمانان اروپا به سر می بریم. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

شرایط تیم خوب است، مارسلو کمی احساس ناراحتی داشت اما بقیه کاملا ریکاوری شده اند. اوضاع آلابا هم رو به راه است. به نظرم مادریدیستا ها به این تیم افتخار می کنند. ما از تمام لحظات حضورمان در این جایگاه لذت می بریم، جو فوق العاده ای برقرار است. هازارد و بیل؟ آنها هم آماده بازی هستند، حتی اگر لازم باشد 10 دقیقه بازی کنند.

ام باپه؟ می دانیم که ذهنمان را باید به سمت چه چیزی منعطف کنیم. مشخصا قرار نیست در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنیم. فقط و فقط به فینال فکر می کنیم. 

لالیگا سخت تر است یا لیگ قهرمانان اروپا؟ هر دو؛ دو تورنمنت متفاوت. در لیگ قهرمانان اروپا شما اجازه ندارید اشتباهی مرتکب شوید. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدف بسیاری از تیم های اروپایی است. این که قرار است پنجمین فینالمان طی سال های اخیر را تجربه کنیم، حقیقتا شگفت انگیز است. راستش را بخواهید بسیاری از بازیکنان رئال مادرید قرار است پنجمین فینالشان را بازی کنند در حالی که این دومین فینال من است، احتمالا من باید از آنها بپرسم چگونه آماده فینال شویم! لازم نیست که به آنها توصیه ای کنم، همگی به چنین بازی هایی عادت دارند.  

سالگرد دسیما؟ پیش از آن جام، فشار موجود بسیار زیاد بود. شرایط کنونی با آن زمان بسیار متفاوت است چون آن زمان وسواس ذهنی شدیدی در تیم وجود داشت. 

لیورپول از لحاظ فیزیکی یکی از بهترین تیم های جهان است؛ اما این تنها جنبه فوتبال نیست که حائز اهمیت است. اگر بازی به پنالتی ها کشیده شود، از بهترین پنالتی زنانمان استفاده خواهیم کرد؛ پنالتی لحظات حساسی است. شایستگی ما برای قهرمانی به عملکردمان در فینال بستگی دارد. باید خوب بازی کنیم و باانگیزه ظاهر شویم.

آنها شانس بیشتری دارند؟ به نظرم بازی برابری خواهد بود. هر کسی در این خصوص نظری دارد و واقعا مهم نیست. 

سخت ترین بازی ما در مسیر فینال؟ دیدار با چلسی در سانتیاگو برنابئو. از لحاظ ذهنی کار بسیار دشواری داشتیم چون قبل از آن در لندن پیروز شده بودیم. یک کامبک دیگر در فینال؟ امیدوارم کار به کامبک نکشد! امیدوارم برای یک بار هم که شده لیورپول به کامبک نیاز داشته باشد. 

کری های محمد صلاح؟ بله، می تواند در انگیزه بازیکنان ما تاثیرگذار باشد. اما ما هم پیش از این مقابل لیورپول در فینال پاریس (1981) شکست خورده پس از نگاه ما نیز یک دیدار انتقامی است. دوستان من در میلان از من می خواهند که قهرمان شویم چون دوست ندارند لیورپول به تعداد جام های میلان برسد! به همین دلیل انگیزه بیشتری دارم. 

چه کسی می تواند سرمربی بعدی رئال مادرید شود؟ کروس، کاسمیرو، مودریچ! واقعا نمی دانم (با خنده).

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها