أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۳۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
پورتو بیشترین نماینده را دارد؛
تیم منتخب این فصل از مسابقات فوتبال پرتغال در حالی معرفی شد که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هم در این ترکیب حضور دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، این فصل از مسابقات فوتبال پرتغال با قهرمانی تیم پورتو در لیگ و جام حذفی به پایان رسید و این تیم با مهاجم ایرانی خود دو جام را بالای سر برد.

طارمی در این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشت و در مجموع با به ثمر رساندن ۲۶ گل و ۱۵ پاس گل، یکی از ارکان موفقیت پورتو لقب گرفت.

سایت «اسپورت تی. وی» با اتمام رقابت‌های فوتبال در پرتغال، تیم منتخب فصل را معرفی کرد. در این تیم اسامی پنج بازیکن پورتو یعنی پپه، ژائو ماریو، ویتینیا، اوتاویو و مهدی طارمی دیده می‌شود.

در کنار طارمی در خط حمله این تیم منتخب، داروین نونز مهاجم اروگوئه ای بنفیکا حضور دارد که با ۲۶ گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست یافت و طارمی نتوانست این عنوان را از او بگیرد.

معرفی تیم منتخب فوتبال پرتغال با حضور طارمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها