أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۴۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر سید حسین حسینی در درون دروازه آبی‌پوشان پایتخت حضور نداشت، این تیم نمی‌توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوب و سنگینی بود. من گفته بودم که این بازی می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های استقلال باشد. مس رفسنجان تیم تاکتیکی و خوبی است و هفته گذشته در آبادان موفق شد مقابل شاگردان منصوریان به پیروزی برسد و این فصل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بود.

او ادامه داد: بازی بعدی استقلال هم قطعا به همین شکل خواهد بود. استقلال خیلی خوب بازی کرد. به نظر من سید حسین حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و صالح حردانی و امیرحسین حسین‌زاده توانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان بدهند. آبی‌ها هماهنگی خوبی از خودشان نشان دادند و توانستند در این بازی به موفقیت برسند. غیر از چند بازی، استقلالی‌ها توانستند به لحاظ فنی عملکرد خوبی از خودش نشان دهند.

رشیدی درباره عملکرد امیرحسین حسین‌زاده که توانست ۲ گل در این بازی به ثمر برساند، خاطرنشان کرد: این جوان واقعا یک ستاره‌ جدیدی در فوتبال ایران است و این بازیکن می‌تواند لژیونر شود و حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن داشته باشد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت: استقلال با سال‌های قبل کاملا متفاوت بود. این تیم در سال‌های گذشته بازیکنان قابل توجهی را از دست داد اما امسال مجیدی چند بازیکن جوان به تیم جذب کرد و مشخص بود که این تیم تا هفته هفتم و هشتم نمی‌تواند به هماهنگی  کاملی برسد. استقلال در چند هفته بازی‌های انتقادات آمیزی داشت اما رفته به رفته شرایط برای استقلال بهتر شد و توانست با پر کردن خلاء‌هایی که پیش آمد، نتایج مورد نظر خود را کسب کند.

او در پایان درباره روند شکست‌ناپذیری استقلال تاکید کرد: این شکست‌ناپذیری و گل نخوردن عنوانی است که در تاریخ ثبت می‌شود اما خیلی اهمیت ندارند. چیزی که مهم است، قهرمانی استقلال است. به نظر من سید حسین حسینی یکی از ستاره‌های تیم بود و اگر در دروازه استقلال نبود، جایگاه استقلال در اینجا نبود و حسینی واقعا در این فصل شاهکار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها