يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۴۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مدافع کلیدی و باتجربه لیورپول اعلام کرد که مشکلی برای همراهی تیم در بازی حساس برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دیلی میل، فیرجیل فان دایک خیال هواداران لیورپول را راحت کرد. این مدافع باتجربه هلندی اعلام کرد که مشکلی برای همراهی لیورپول در دیدار حساس برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

او گفت: خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌ام برطرف شده است و مشکلی برای همراهی تیم در بازی با رئال ندارم. در این دو هفته استراحت کرده ام و از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستم. بی صبرانه در انتظار بازی با رئال هستم.

فان دایک فصل بسیار خوبی را با لیورپول تجربه کرد.‌ او برخلاف دو فصل قبل که بیشتر بازی ها را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در بیشتر بازی‌های فصل قبل که با نایب قهرمانی لیورپول همراه شد حضور داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها