يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۵۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
۵ غیرنظامی شهید شدند؛
به دنبال انفجار یک مین در «الحدیده» یمن که پیشتر توسط متجاوزان سعودی کار گذاشته شده بود ۵ غیرنظامی به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از الحدیده، یک انفجار در استان «الحدیده» یمن به وقوع پیوست. منابع رسانه ای اعلام کردند که این حادثه ناشی از انفجار یک مین کارگذاشته شده در الحدیده توسط متجاوزان سعودی بوده است.

بر اساس این گزارش، منابع یمنی اعلام کردند که انفجار مذکور به شهادت 5 نفر منجر شده است. تمامی قربانیان این حادثه از میان غیرنظامیان بوده اند. این درحالی است که پیشتر یک منبع در اتاق افسران ارتباط اعلام کرد که ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرد.

۴ حمله پهپادی به حیس و ۲۴ مورد تیراندازی با سلاح‌های مختلف از جمله موارد نقض آتش بس توسط ائتلاف سعودی در الحدیده طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام شده است. گروه‌های یمنی در جریان مذاکرات ١٣ دسامبر ٢٠١٨ در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن زمان به صورت مرتب این آتش بس را نقض کرده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها