أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۵۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
تیراندازی در ایالت های کالیفرنیا، تنسی، و اوکلاهما شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.

پلیس ایالت تنسی آمریکا اعلام کرد‏‏ که در تبادل آتش در منطقه تجاری چاتانوگا در مرکز شهر شش نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنگوی پلیس تنسی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دست کم یک نفر پس از تیراندازی شنبه شب در تنسی بازداشت شد. در این بیانیه گفته نشده آیا این فرد متهم است یا خیر.

افسران پلیسی که در این منطقه گشت زنی می‌کردند صدای تیراندازی را شنیده و چندین فرد را مشاهده کردند که درحال تیراندازی هستند و تعدادی از مردم نیز درحال فرار از این منطقه اند. چند قربانی تیراندازی به بیمارستان منتقل شدند و حال دو تن از آن‌ها وخیم است. سن قربانیان حادثه هنوز اعلام نشده است، اما گمان می‌رود اکثریت آن‌ها نوجوان و جوان باشند.

زخمی شدن ۵ نفر در حادثه تیراندازی در ایالت کالیفرنیا

شبکه تلویزیونی سی بی اس از زخمی شدن پنج تن بر اثر تیراندازی در ایالت کالیفرنیای آمریکا خبر داد.

این تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر لاندِیل (Lawndale) روی داد. حال زخمی‌های این تیراندازی که یک دختر ۱۶ ساله هم در میان آن‌ها دیده می‌شود، وخیم گزارش شده است.

تاکنون هیچ فردی در ارتباط با این تیراندازی بازداشت نشده است. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تیراندازی در اوکلاهما یک کشته و ۷ زخمی برجا گذاشت

مقامات رسمی در اوکلاهما اعلام کردند، در پی تیراندازی در یک مراسم جشن در شرق این ایالت یک نفر کشته شد و هفت تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش اسوشیتدپرس، اداره بازپرسی اوکلاهما در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نوجوان از جمله قربانیان تیراندازی در مراسم روز یادبود در تافت در ۱۰ مایلی جنوب غربی تولسا هستند.

شاهدان اعلام کردند، جر و بحث بین حاضران باعث این تیراندازی شد. هیچ کس در ارتباط با این حادثه بازداشت نشده است. حدود هزار و ۵۰۰ نفر در این مراسم شرکت داشتند. هیچ جزئیاتی از شرایط زخمی‌های حادثه منتشر نشده است.

وحشت مردم نیویورک در پی شنیدن صدایی شبیه تیراندازی در مرکز بارکلیز

شبکه تلویزیونی سی بی اس اعلام کرد: به دنبال شنیده شدن صدای تیراندازی در مرکز بارکلیز در نیویورک آمریکا، مردم به وحشت افتادند.

ترس و نگرانی در مرکز بارکلیز باعث فرار مردم در این منطقه و حضور گسترده نیرو‌های پلیس و امدادی شد. مردم گفته اند که دیشب در این مرکز صدای تیراندازی شنیده اند، اما پلیس می‌گوید به نظر می‌رسد تنها یک صدای ناهنجار بلند به گوش رسیده است و علت آن هنوز مشخص نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها