يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۵۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
سپاهانی‌ها با تغییرات مختلف در ترکیب خود شکست سنگینی مقابل فولاد متحمل شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حسین چرخابی درباره عملکرد سپاهان در لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: سپاهان حداقل از نظر نتیجه فصل خوبی نداشت. آن‌ها در جام حذفی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و در لیگ برتر احتمالا سوم می‌شوند اما از نظر نوع فوتبال نمی‌توانیم به این راحتی قضاوت کنیم. سپاهان فوتبال تماشاگر پسندی ارائه داد و میانگین ۸ موقعیت گل در هر بازی داشت. در یک تیم چند قسمت اساسی وجود دارد که باید آن را جست و جو کنیم.

او ادامه داد: در زمان از دست دادن توپ باید خوب دفاع کنیم. بعد از آن تدارک برای دفاع کردن است. لحظه به دست آوردن توپ، شروع یک حمله است و باید استراتژی لازم را برای حمله کردن داشته باشیم. مرحله بعد، شروع مجدد تیم حریف است که باید بدانیم چگونه دفاع کنیم. قسمت دیگر هم این است که چگونه از شروع‌ مجددها استفاده کنیم. دو گل فولاد مقابل سپاهان دقیقا روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد دریافت کردند. سپاهانی‌ها در بازی‌های دیگر هم روی این مساله مشکل داشتند.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص تغییرات ترکیب سپاهانی‌ها بیان کرد: این تغییرات را در چند بازی اعمال کرده بودند و موفق بودند اما به هر حال آن‌ها امسال نتوانستند کارایی خوبی از خط دفاع بگیرند و خوب نبودند. از مسئولان این تیم می‌خواهم برای فصل بعد بیشتر وقت بگذارند. هر تیم بزرگی در دنیا باید دقیق بررسی کند و اشتباهات را بسنجد تا عیب یابی کند. برنامه ریزی فصل بعد خیلی مهم است. سپاهان باشگاه بزرگی است که هیچوقت مشکلات مالی جدی نداشته است. همین مساله باعث آرامش در تیم می‌شود. این فصل دیگر برنمی‌گردد اما با برنامه ریزی خوب می‌توان مشکلات را حل کرد.

او درباره احتمال جدایی ۸ بازیکن سپاهان گفت: در این نقطه دیگر باید به آکادمی نگاه بندازیم. آکادمی باشگاه کی می‌خواهد جواب بدهد؟ اگر ستاره تیم رفت، جانشینش را می‌توان از آکادمی انتخاب کرد. باید قرارداد بازیکنان را جوری ببندیم که به چنین مشکلاتی برنخوریم. البته باید بگویم در نقل و انتقالات طبیعی است که بازیکنانی جدا یا جذب شوند. هر بازیکنی دوست دارد در سپاهان حضور پیدا کند چون این باشگاه هیچوقت به بازیکنی بدهکار نبوده و مطمئن باشید بهترین شرایط را سپاهان خواهد داشت. برخی از بازیکنان که سودای جدایی دارند، می‌خواهند بازارگرمی کنند و شک نکنید هیچ جا سپاهان نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها