يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۵۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
سخنگوی فدراسیون فوتبال:
سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری جلسه مجمع فدراسیون گفت: با توجه به حکم کمیته اخلاق و کمیته استیناف، عزیزی خادم حق حضور در مجمع را ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احسان اصولی پیش از شروع مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز مجمع روز مهمی را خواهد داشت و با حضور همه اعضا تصمیمات مهمی گرفته می‌شود.

وی درباره احتمال حضور شهاب الدین عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال در جلسه مجمع، تاکید کرد: طبق اساسنامه و بعد از آرای کمیته اخلاق و کمیته استیناف، عزیزی خادم حق حضور در جلسه را ندارد و حضور او غیر قانونی است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا دستور جلسه عزل عزیزی خادم از مجمع خارج شده است؟ گفت: بله؛ وقتی در مجمع حضور ندارد، از دستور جلسه هم خارج می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها