کد خبر: ۵۰۶۶۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
سران لیورپول خواستار عذرخواهی وزیر ورزش فرانسه به خاطر برخورد با هواداران این تیم شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز، باشگاه لیورپول از آملی اودیا کستر وزیر ورزش فرانسه خواست تا بابت اظهاراتش خطاب به هواداران انگلیسی پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا عذرخواهی کند. 

اودیا کستر وزیر ورزش فرانسه روی آنتن رادیو هواداران تیم لیورپول را مسئول ناآرامی های قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست. وزیر ورزش به داده‌های وزارت کشور فرانسه استناد کرد که بر اساس آن ۳۰ تا ۴۰ هزار هوادار انگلیسی بدون بلیت یا با بلیت جعلی به ورزشگاه دو فرانس آمدند.

بیلی هوگان، مدیر اجرایی لیورپول روز سه‌شنبه گفت: ما از شنیدن چنین نظراتی در حالی که هنوز پرونده در جریان است و معلوم نیست چه کسانی مقصر هستند، شگفت زده شدیم. اتفاقا مشکلات از همان ورزشگاه شروع شد و هواداران هیچ نقشی در این شرایط نداشتند. تام ورنر، رئیس لیورپول با ارسال نامه ای به وزیر ورزش فرانسه موضع ما را اعلام کرد و ما خواستار عذرخواهی او هستیم. 

تصاویر ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی حاکی از حضور جمعیت زیادی از هواداران در خارج از "استا دو فرانس" قبل از شروع بازی بود. تعداد زیادی از هواداران لیورپول قادر به دسترسی به ورزشگاه نبودند و به همین خاطر می‌خواستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند. به همین خاطر شروع بازی ۳۵ دقیقه به تعویق افتاد.

یوفا در بیانیه‌ای مسئولیت درگیری‌های خارج از ورزشگاه را به گردن هوادارانی که بلیت‌های جعلی خریداری کرده‌اند انداخت، هرچند مشخص نکرد که این هواداران از کجا این بلیت‌ها را خریداری کردند.  

از آنجایی که پس از شروع بازی، تعداد هواداران بیرون از ورزشگاه همچنان در حال افزایش بود، پلیس آنها را با گاز اشک آور متفرق کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها