أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۶۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
سرمربی تیم ملی امید گفت: اهداف بسیار بزرگی داریم و رقابت‌های آسیایی تجربه بزرگی برای تیم ما خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی کیا ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مرحله گروهی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار کرد: اهداف بسیار بزرگی داریم و این تجربه بزرگی برای تیم ما خواهد بود. در گروه سختی قرار گرفتیم و تمام تلاش‌مان این است که بهترین نتایج را کسب کنیم. ما برای آماده سازی تیم‌مان بازی‌های زیادی نداشتیم. با چند تیم لیگ برتری در ایران بازی کردیم و هفته گذشته دو بازی با تیم ملی عراق انجام دادیم.

او ادامه داد: باتوجه به حضور ازبکستان، قطر و ترکمنستان گروه سختی است. برای همه حریفان‌مان احترام قائل هستیم اما به دنبال بهترین نتایج هستیم.

سرمربی تیم ملی امید درباره غیبت برخی از بازیکنانش از جمله علیرضا رضایی گفت: مشکلی نداریم چون در همه پست‌ها استعدادهای خیلی خوبی در ایران داریم. سعی کردیم بهترین بازیکنان را به این مسابقات بیاوریم و اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنانم دارم. آن‌ها می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها