أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۶۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر‌های بزرگراهی پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مجید رنجبر درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: اکنون در بزرگراه‌های شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی امام علی (ع)، بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

وی افزود: شیخ فضل‌اله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیر غرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای ترافیک سنگین است.

رنجبر ادامه داد: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیک است.

به گفته وی، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در همه تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها