يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۷۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان خصوصی سازی امروز از تعیین و تکلیف اعطای سهام عدالت به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حسین قربان زاده گفت: اعطای سهام به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی که سهام عدالت ندارند، یک روند چند هفته‌ای دارد و سبد سهام، میزان، نوع و کیفیت سهام این افراد از منابعی که دولت دارد، باید تعیین شود.

این اتفاق بعد از تعطیلات و از دو هفته آینده، در وزارت اقتصاد خواهد افتاد و بعد از آن، از تیر ۱۴۰۱ تخصیص سهام عدالت این افراد آغاز می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، اما در دو دهک اول قرار گرفته و استحقاق دریافت سهام عدالت دارند، بلافاصله اقدام به تخصیص سهام عدالت به آن‌ها می‌کنیم.

ساز و کار شناسایی برخی افراد تحت پوشش نهادهایی حمایتی که ۴ دهک بعدی را تشکیل می‌دهند، طبق اصل ۴۴ قانون اساسی، پس از تشکیل جلسات مشخص خواهد شد. افراد برای دریافت سهام عدالت هیچ پولی نباید هزینه کنند.

بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی، تاکنون در کمیته امداد یک میلیون و ۳۳۷ هزار نفر از افراد، واجد شرایط دریافت سهام عدالت هستند که باید به آن‌ها سهام عدالت تخصیص پیدا کند و حدود دو میلیون و ۲۵ هزار و ۸۲۵ نفر هم در سازمان بهزیستی مشمول دریافت سهام عدالت شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها