يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۷۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تسهیلات پرداختی طی سال گذشته را ۲۶۰ هزار میلیارد ریال اعلام نمود.

به گزارش پایگاه 598، محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در کنفرانس تصویری با مدیران شعب استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و معاون مدیریت شعب استان ایلام، گفت: بانک توسعه تعاون سال گذشته ۲۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است و مصارف بانک از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است.
عضو هیات مدیره افزود: شعب بانک می توانند با افزایش جذب منابع تسهیلات بیشتری به مشتریان پرداخت کنند.
وی با بیان این که بانک توسعه تعاون به عنوان سامانه تامین مالی توسعه ای فعالیت می نماید، اعلام کرد: شعب باید در تجهیز منابع، دقت لازم و حساسیت زیاد داشته باشند به طوری که ضمن جذب منابع با بهره گیری از محصولات بانکی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، زمینه ارتقای سطح منابع بانک را فراهم نموده تا شرایط بهتری برای انجام عملیات بانکداری توسعه ای فراهم آید.
محمد جعفر ایرانی به همکاران مدیریت شعب توصیه نمود: برای اثر گذاری در ساختار اقتصادی کشور لازم است فرآیند تجهیز و تخصیص منابع به صورت اقتصادی برنامه ریزی و عملیاتی شود.
ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شعب بانک در سراسر کشور با توجه به شناختی که از ظرفیت های استان خود دارند، می توانند در بازاریابی و جذب مشتریان، تعاونگران و اتحادیه های تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی سراسری و استانی موفق تر عمل نمایند.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون این تکلیف را بر عهده دارد که ۷۰ درصد از تسهیلات خود را به بخش تعاون اختصاص دهد، که در راستای تحقق چنین توقعی، مدیران و کارکنان شعب با شناسایی تعاونی های فعال و نوآور، امکان تخصیص بهینه منابع و برقرای تعامل بلند مدت فراهم کنند.
این عضو هیات مدیره بیان داشت: شعب بانک در استان ها می توانند سهم شان را از کل منابع بانکی در هر استان افزایش دهند. چنین اقدامی باعث می شود تا اثرگذاری و نفوذ بانک توسعه تعاون در سراسر کشور بیشتر شود.
ایرانی با بیان این که شرکت های دانش بنیان به عنوان پیشران های اقتصادی ارزیابی شده اند، گفت: بانک توسعه تعاون در چند سال گذشته با مشارکت در راه اندازی "مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران"، منتا تلاش کرد تعامل و ارتباط بین بخش تعاون و اقتصاد دانش بنیان ایجاد کند. اقتصاد دانش بنیان می تواند یکی از فرصت های بسیار خوب برای فعالیت بانک توسعه تعاون باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که بازاریابی و آموزش باید به صورت مداوم و مستمر انجام شود، افزود: این اقدام باعث می شود تعامل بانک با مشتریان جدید و اثر گذار افزایش یابد.
در این نشست سید محمد مهدی حججی رئیس اداره کل اعتبارات، احسان بندری رییس اداره کل کارگزینی و حسین فولادی وندا رئیس اداره کل رفاه کارکنان به سوالات مدیران شعب استان ها پاسخ گفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها