يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۷۷۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۰     ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
نکونام در پاسخ به نیمکت استقلال:
سرمربی فولاد گفت اگر سیاست این باشگاه، جنگیدن برای قهرمانی باشد، در این تیم خوزستانی می‌ماند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: پس از لیگ پر فشار و سخت، مخصوصا با شرایطی که ما داشتیم مثل دیر آماده شدن و بسته بودن پنجره، می‌توانیم استراحت کنیم. متاسفانه نتوانستیم بازیکنانی را بگیریم که در این دو سال مدنظرمان بودیم. زمانی که همه تیم‌ها در استراحت بودند، ما در جام باشگاه‌ها بودیم. لیگ فرسایشی برای ما بود. در یک جاهایی به دلیل نداشتن استراحت امتیاز از دست دادیم و برابر سپاهان وقتی استراحت کرده بودیم، خیلی خوب بازی کردیم. در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشتیم. اگر نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفته بودیم، برای قهرمانی می‌جنگیدیم. 

وی ادامه داد: سوپرکاپ و جام باشگاه‌ها را قول داده بودم که به آن رسیدیم. شاید خیلی نتوانستند از مهره‌ها به خوبی استفاده کنند اما از بازیکنانی که در نیم‌فصل آوردیم، توانستیم بهترین بهره‌وری را ببریم. من سال‌ها در فردیس کرج بودم اما این که لیگ در اینجا برگزار می‌شود، خنده‌دار است. چه کسی می‌خواهد ایران را جریمه کند؟ ما تا ۱۱ صبح نمی‌توانستیم کجا باید بازی کنیم. ما ساعت ۲ حرکت کردیم تا به ترافیک نخوریم. حتی قبول کردیم هزینه‌های آن‌ها را بدهیم تا به اهواز بیایند. نمی‌دانم چطور برای فجر و پرسپولیس اتفاق افتاد و برای ما رخ نداد. در رختکن ما یک کولر بود که به ما گفتند که موتورش خراب است. شیر آب وجود نداشت و ۴ بعد از ظهر در گرما باید بازی می‌کردیم. لیگی را برگزار می‌کردیم که فقط فوتبال داشته باشیم. شرایط لیگ افتضاح بود. امیدوارم این اتفاق‌ها تکرار نشود. لیگ ما یک آشی شده بود که هر کسی آن را هم می‌زد تا به حاجتش برسد.

نکونام درباره شایعه خداحافظی مجیدی و این که او شانس اول نیمکت استقلال است، عنوان کرد: من شرایطم در فوتبال عالی است و مشکلات جای دیگر است. من پارسال هم با استقلال صحبت کردم. من برنامه و پروژه‌ای را برای خودم شروع کردم. از دستیار سومی شروع کردم و سپس در لیگ یک مربی‌گری کردم. در فولاد شروع به ساختن یک تیم کردیم. ۲ سال قبل من در فولاد داخل اردو بودم که باز هم این کار را نکردم. مربی نیستم که شرایط را نسنجیده عمل کنم. آرزوی هر مربی است که سرمربی استقلال یا تیم ملی باشد. من در فولاد خوشحالم. مشکل ما فقط این بود که ۲ سال پنجره ما بسته بود و وقتی باز شد، تعطیلات نیم‌فصل بود و بازیکنان زیادی نمی‌شد گرفت. اکنون هم لیستم را به باشگاه داده‌ام و می‌خواهم بعد از این فصل به مسافرت می‌روم. به باشگاه هم گفته‌ام یک هفته وقت دارد قرارداد کسانی که می‌خواهم را تمدید کنم. اگر بدانم عزمی وجود دارد که این تیم برای قهرمانی بجنگد، خوشحال می‌شوم که در فولاد ادامه دهم. نیاز به نفرات و مهره‌هایی داریم که یک گام جلوتر رویم. اگر شرایط فراهم شود، یک تیم قلدر و منسجم برای فصل بعد درست خواهیم کرد.

او در خصوص این که اگر شرایط فراهم نشود، به استقلال خواهد رفت یا خیر، تصریح کرد: استقلال سرمربی دارد و تا کنون پیشنهادی به من داده نشده است. 

سرمربی فولاد در خصوص این که اگر قرارداد بازیکنانی که می‌خواهد تمدید نشود، چه رخ می‌دهد تصریح کرد: سیاست باشگاه این است که یک تیم خوب و باکیفیت برای فصل آینده داشته باشیم. باید ببینیم سیاست باشگاه چه چیزی است. فصل اولم در فولاد، مبنا قرار گرفتن در بین ۷ تیم اول بود که سوم شدیم. باید بتوانیم تیم خوبی را بجنگیم. 

نکونام اضافه کرد: شما دیدید که ابتدای فصل ۵ بازیکن ما جدا شدند پ من خداحافظی کردم و وقتی پنجره ما باز شد، یک روز به پنجره نقل و انتقالاتی مانده یود. خدا را شکر در نیم‌فصل نفرات خوبی را گرفتیم. به ۲ قول خود عمل کردم و الان هدفم پیش رفتن در لیگ قهرمانان آسیا است تا منطقه غرب به خوبی پیش برویم. این کار را من به تنهایی انجام ندادم و از مدیریت گرفته تا کادر پزشکی و بازیکنان همه تلاش کردند. جلسه‌ای را دیشب با گرشاسبی داشتیم که هم در خصوص لیست دوم و هم در مورد تمدیدی‌ها صحبت کردیم. حرف اشتباهی را دیشب در برنامه تلویزیونی زده شد و آن مجری باید، اسم بگوید. این کارها شیطنت است تا چیزی بگویند و فشاری بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها