أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۸۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
پلیس مهاجرت و گذرنامه خبرداد؛
پلیس مهاجرت و گذرنامه با رد هرگونه امنیتی و تعمدی بودن اختلال به وجود آمده در سیستم ورودی و خروجی گذرنامه در مرز هوایی حضرت امام (ره) اعلام کرد: با بررسی به عمل آمده، مشکل سخت افزاری سرورهای گذرنامه بوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ برابر اطلاع واصله از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد مورخه ١۴ خردادماه ١۴٠١ سیستم ورودی و خروجی گذرنامه در مرز هوایی حضرت امام (ره) قطع شده و تعدادی از مسافران در سالن ورودی و خروجی معطل شدند.

پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش عوامل فنی فاوا در ساعت ۰۲:۳۰ مشکل مرتفع شد. با بررسی به عمل آمده، مشکل سخت افزاری سرورهای گذرنامه بود که هر از چند گاهی نیز رخ می دهد. 

همچنین در ادامه با بیان اینکه موضوع امنیتی و تعمدی نبوده است عنوان شد: کلیه پروازهای ورودی و خروجی پس از رفع این مشکل به صورت کاملا طبیعی و روال انجام می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها