أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
کسی دلش برای تراکتور نمی سوزد؛
باشگاه تراکتور تبریز بار دیگر در چرخه فرصت سوزی در نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال پس از اتمام بیست و یکمین دوره این رقابت‌ها تصمیم به ایجاد تغییرات زودهنگام گرفتند تا بتوانند بر اساس تفکرات سرمربیان خود در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنند.

تیم‌هایی همچون پرسپولیس، ذوب آهن، سپاهان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان با حفظ سرمربیان خود تلاش برای جذب بازیکنان را آغاز کرده‌اند.

باشگاه‌هایی همچون استقلال تهران، فولاد خوزستان، نساجی مازندران، مس کرمان، هوادار و… همچنان در حال انتخاب سرمربی برای خود هستند تا نگرش سرمربی را در جذب بازیکنان جدید برآورده کنند.

در این بین تراکتور تبریز که همچنان به عنوان بخش خصوصی با کمترین حمایت به فعالیت خود ادامه می‌دهد روندی خطرناک را همچون تابستان فصل گذشته آغاز کرده است.

سرخپوشان تبریزی که فصل گذشته یکی از پر حاشیه ترین تیم‌ها از همان نخستین روز نقل و انتقالاتی با رفتارهای فراز کمالوند بودند در حالی فصل را با ارطغرول ساغلام به پایان رساندن که تا هفته‌های پایانی یکی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته اول بودند.

تکرار اتفاق تلخ برای شروع تابستان پرشورها

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور همچون همیشه با تغییرات متوالی در چارت مدیریتی باشگاه، ثبات را از راهروهای این باشگاه گرفت تا همین دیدگاه تأثیر مستقیم روی نیمکت تیم نیز بگذارد. فیروز کریمی و زوانیمیر سولدو با تراکتور فصل را ادامه دادند اما ساغلام بود که بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت و با نتایجی نه چندان قابل قبول در هفته‌های پایانی با تراکتور ادامه داد.

زنوزی که حدود دو سال پیش شدید ترین جملات را علیه هوشنگ نصیرزاده و علی خطیر درباره اتفاقات پر حاشیه محرومیت‌های متوالی باشگاه در داوری‌های بین‌المللی به کار برده بود حالا دوباره به علی خطیر مأموریت داده است تا همراه با میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور درباره آینده نیمکت این تیم تصمیم‌گیری کنند.

خطیر که کارنامه نامشخصی در مدیریت باشگاه‌هایی همچون استقلال و تراکتور تبریز دارد در حالی برای آینده پر هوادارترین تیم شهرستانی تصمیم‌گیری می‌کند که هر روز به زمان از دست رفته برای جذب بازیکنان درخور نام بزرگ تراکتور افزوده می‌شود.

حضور به نظر می‌رسد تراکتور با زنوزی اگر قرار است رؤیای فتح جام در لیگ برتر ایران را بار دیگر در سر بپروراند نیازی به تجربه‌های پر از اشتباه گذشته خود ندارد. این تیم لازم است تکلیف قطعی سرمربی فصل آینده را مشخص کرده و دور از هرگونه هیاهو برای بازگشت رویایی به لیگ برتر ایران اقدام به جذب بازیکن کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها