أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۶۸۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
چرا هواداران ما باید محروم شوند؛
معاون باشگاه پرسپولیس به رای انضباطی دیدار با تراکتور اعتراض کرد و گفت: هواداران ما چه گناهی کرده‌اند که باید محروم شوند؟

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمد محمدی در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی کمیته انضباطی بازی با تراکتور گفت: «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری». گردن ما از مو باریک‌تر است. وقتی تماشاگر ما هیچ تخلفی انجام نداده است ما چرا باید از حضور هوادارانمان بی نصیب باشیم؟ از دیشب دارم فکر می‌کنم چه اتفاقی افتاده است؟ ما اعتراض کردیم چون حق پرسپولیس دارد پایمال می‌شود. مطمئناً پیگیری می‌کنیم. ما اشتباهی نکرده‌ایم. می‌گویند عالیشاه تخلف کرده است و ما تمکین کردیم ولی چرا ما باید بازی با تراکتور را بدون هواداران برگزار کنیم؟ این کم لطفی است و ان شاءالله رأی در کمیته استیناف تغییر کند.

معاون باشگاه پرسپولیس که با «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: به عنوان مسئول باشگاه پرسپولیس می گویم این کم لطفی است برای هواداری که تخلف، فحاشی و سنگ پرانی نکرده است. درباره اینکه بگویند سالیان قبل در ورزشگاه آزادی اتفاقاتی افتاده است هم باید بگویم قانون عطف ما به سبق ندارد. آقایی و عالیشاه تحت تأثیر آن حجم از سنگ پراکنی قرار گرفتند و جریمه شدند، ولی هواداران ما چه گناهی کرده‌اند؟ کمیته انضباطی این را توضیح بدهد. هوادار ما که آن روز در استادیوم نبوده است چرا باید جریمه بشود؟

محمدی همچنین در خصوص سه بر صفر شدن این مسابقه به سود پرسپولیس و کم شدن اختلاف این تیم با استقلال در صدر جدول گفت: تیم ما به قهرمانی عادت کرده است. پنج سال متوالی قهرمان شدیم. همه مشکلات، مصدومیت‌ها و رفتن رادوشوویچ دست به دست هم داد نایب قهرمان بشویم. اگر امتیازات لازم را کسب کرده بودیم با اختلاف قهرمان می‌شدیم اما این نایب قهرمانی دست کمی از قهرمانی ندارد. برای فصل بعد با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تیمی برای قهرمانی در آسیا ببندیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محرومیت پرسپولیس به خاطر رأی سال ۹۸ است که به خاطر کرونا اجرایی نشده، تاکید کرد: قانون عطف ما به سبق ندارد. شاید آن موقع اتفاقی افتاده است. اگر همان موقع تخلف بوده است چرا همان موقع رسیدگی نشد؟ زمان کرونا که تمام مسابقات بدون تماشاگر بوده است. متوجه نمی‌شوم. باید ابلاغ می‌کردند. حداقل حکم تعلیقی در نظر می‌گرفتند. الان موضوعیت ما دو یا سه سال پیش نیست. موضوع ما همین بازی در تبریز است.

محمدی ادامه داد: کدام هوادار ما در ورزشگاه بوده است؟ باید بر اساس یک تخلفی ما را جریمه کنند. سال آینده دانه به دانه این هواداران برای ما اهمیت دارند. اگر بازی با هوادار بود راحت‌تر در بازی‌ها پیروز می‌شدیم. سئوالم از کمیته انضباطی این است بر چه اساسی هوادار ما محروم شده است؟ ما دنبال شلوغ کاری نیستیم و تیممان مظلوم واقع می‌شود.

معاون باشگاه پرسپولیس همچنین خبرهای مربوط به لیست خروجی این تیم را رد کرد و گفت: یکسری شایعات در مورد لیست ورودی و خروجی آمده است. صریح می گویم لیست خروج نداریم. قرارداد یکسری بازیکنان تمام شده است و گل محمدی در حال استراحت است.

محمدی جدایی رامین رضائیان را تکذیب کرد و افزود: قرارداد رامین تمام شده است. هنوز بازیکنی در لیست خروجی ما نیست. گل محمدی لیست خروجی اعلام نکرده است ولی برای نفرات مدنظرش در حال مذاکره هستیم. داریم با تمام قوا کار می‌کنیم نفرات اول لیست خرید را جذب کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس مشکلی ندارد، اظهار کرد: برای پرداخت پول «استوکس» مشکلی نداریم ولی صلاح می‌دانیم در این شرایط پول را به بچه‌های خودمان بدهیم که یک فصل سخت را پشت سر گذاشتند. پول استوکس را هم پرداخت می‌کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان به پیشنهادات بالای بعضی از باشگاه‌ها به بازیکنان پرداخت و گفت: بچه‌هایی که به تیم ما می آیند دو برابر نسبت به پرسپولیس پیشنهاد رسمی دارند که ۵۰ درصد آن هم پیش پرداخت می‌شود. امسال ما شرکت بورسی هستیم و نمی‌توانیم فراتر از بودجه هزینه کنیم. بازیکنانی که می آیند با جان و دل می آیند و بحث مالی اولویت آنها نیست. امکان پرداخت پولی که تیم‌های صنعتی می‌دهند را نداریم. دوستانی که می آیند می‌دانند اینجا تیم پر هوادار و بزرگی است. کسانی که هدف‌های بزرگ دارند، بزرگ فکر می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها