يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۸۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
دشان:
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از توقف تیمش برابر کرواسی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا، دو تیم ملی فوتبال کرواسی و فرانسه  مقابل هم به میدان رفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.  با این نتیجه هر دو تیم یک امتیازی شدند تا همچنان بدون برد در رده‌های سوم و چهارم قرار بگیرند.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه که به دلیل درگذشت پدرش در بازی قبلی حضور نداشت درباره این دیدار گفت: اصلا راضی نیستیم. خوب نبودیم. موقعیت‌های خوب ولی کمی داشتیم و باید بعد از زدن گل نخست کار را تمام می‌کردیم. وقتی این کار را نکنید، حریف امیدوار می‌شود که بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت موفق به انجام این کار شد. صرف نظر از نتیجه از نحوه بازی شاگردانم نیز راضی نیستم و باید تاکید کنم اصلا خوب نبودیم. ما باید شایستگی حریف را هم در نظر بگیریم. کرواسی تیم دوم جهان است و خودمان نیز به آن‌ها فرصت دادیم تا با این پنالتی به تساوی برسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما یک امتیاز از دو دیدار گرفتیم که اصلا خوب نیست و باید به خودمان بیاییم. ما در حال رقابت هستیم و ناامید نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی جبران مافات کنیم. با یک امتیاز از شش امتیاز ممکن شرایط ما خوب نیست و باید این شرایط را تغییر داد. چند ماه تا جام جهانی مانده است و باید بتوانیم سیستم‌های مختلف و بازیکنان مختلف را امتحان کنیم و بتوانیم ایرادات خود را رفع کنیم و به تیم بهتری تبدیل شویم. 

پل پوگبا ستاره منچستریونایتد یک ماه است که به دلیل مصدومیت ساق پا از میادین دور است و قبل از اتمام قراردادش در پایان فصل دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد. این بازیکن در کنار اولیویه ژیرو دو بازیکنی هستند که برای این دیدارها به تیم ملی فرانسه دعوت نشدند و بوباکار کامارا هافبک مارسی برای اولین بار به تیم فرانسه دعوت شد.

فرانسه که سال گذشته قهرمان لیگ ملت‌ها شد، چهار بازی گروهی برگزار می‌کند که اولین بازی این تیم دیدار با دانمارک در ورزشگاه پارک دو پرنس بود که قهرمان جهان ۲ بر یک شکست خورد. آن‌ها در ادامه در اسپلیت با کرواسی به تساوی یک بر یک رسیدند و در سومین دیدار در وین با اتریش بازی خواهند کرد و در آخرین بازی نیز میزبان کرواسی هستند.

فرانسه در سال ۲۰۱۸ در روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. خروس‌ها توانستند با برتری ۴ بر ۲ برابر کرواسی برای دومین بار قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورند. این تیم البته در یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی به سوئیس باخت و حذف شد.  فرانسه اکنون با حضور نفراتی چون هوگو لوریس، بنجامین پاوارد، رافائل واران، کیلیان ام‌باپه، پوگبا، کانته، گریزمان، کریم بنزما و ژیرو، تیمی پرستاره است که فقط به تکرار عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر فکر خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها