يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۹۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
ماجرای انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال و احتمال حضور نکونام رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علیرغم توجه مدیریت باشگاه استقلال به استفاده از مربی خارجی، موانعی مانند صرف زمان طولانی برای انجام مذاکره و همچنین مسائل مالی در این پروسه وجود دارد که آبی‌ها را از انتخاب گزینه خارجی دور کرده است. این در حالیست که مدیران استقلال دوست ندارند زمان آماده سازی تیم برای فصل جدید را از دست بدهند، به همین خاطر به سراغ گزینه ایرانی خود یعنی جواد نکونام رفتند.

گفته می‌شود ماجرای استقلال و نکونام به مراحل پایانی خودش رسیده و تنها جلب رضایت باشگاه فولاد باقی مانده که در این مورد هم ظاهرا صحبت‌هایی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه جنوبی صورت گرفته است. در این بین یکی از مسائل مطرح شده بین دو باشگاه، موضوع قرارداد نکونام با فولاد است که با پرداخت مبلغی آزاد خواهد شد.

باشگاه استقلال در تلاش است که به زودی مذاکرات نهایی را انجام بدهد و این ماجرا را به سرانجام برساند. در همین راستا قرار است نکونام آخر این هفته به ایران برگردد. حتی گفته می‌شود در صورت توافق نکونام با آبی ها او قرار است دو دستیار خارجی شامل یک بدنساز اسپانیایی را نیز به استقلال بیاورد. با این شرایط ممکن است تا پایان هفته جاری سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها