أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۹۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
مجیدی با استقلال رشد کرد اما این تیم را تنها گذاشت؛
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی در لیگ برتر، نباید این تیم را تنها می‌گذاشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، یدالله اکبری درباره جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: اعتقاد من این است که مجیدی نباید استقلال را ترک می‌کرد. این مربی می‌توانست برای فصل بعد تیمی قوی‌تر ببندد و دوباره به قهرمانی برسد. تصمیم شخصی مجیدی قابل احترام است، ولی او در استقلال رشد کرد و در واقع این استقلال بود که باعث پیشرفت مجیدی شد. اینجا برای این مربی یک سکوی پرتاب بود، ولی در نهایت مجیدی تصمیم به ترک استقلال گرفت.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود احتمال حضور جواد نکونام در استقلال زیاد است، تصریح کرد: اگر این مربی به استقلال آمد برایش آرزوی موفقیت دارم. معمولاً هافبک‌ها مربیان خوبی می‌شوند و نکونام هم دوران درخشانی در بازیگری داشته و با مربیان بین‌المللی زیادی کار کرده است. او در این چند سال هم کارنامه خوبی در مربیگری داشته و یک مربی باهوش و بادیسیپلین است. اگر نکونام به استقلال بیاید قطعاً مورد حمایت هواداران و پیشکسوتان قرار می‌گیرد، چون برای همه ما موفقیت استقلال از هر چیزی مهمتر است.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان اظهار داشت: استقلال اگر حاشیه نداشته باشد قطعاً موفق خواهد بود و فرقی هم ندارد چه کسی سرمربی باشد. شما دیدید که فصل گذشته مدیریت باشگاه حاشیه‌ها را جمع کرد و استقلال هم در زمین مسابقه کارش را به بهترین شکل انجام داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها