أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
مدیر بازرسی و امور اعضاء بورس کالای ایران در نامه‌ای به شرکت‌های کارگزاری اعلام کرد: عرضه خودرو در بورس کالا، تا زمان ابهام توسط شورای عالی بورس، تعلیق می‌گردد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مدیر بازرسی و امور اعضاء بورس کالای ایران در اطلاعیه‌ای بیان کرد: علی‌رغم آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای انجام معاملات خودرو در بورس کالا با توجه به نامه روز گذشته معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر مصوبات شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، عرضه خودرو در بورس کالا تعلیق می‌شود.

در متن نامه «محمد نوروزپور» مدیر بازرسی و امور اعضاء بورس کالای ایران آمده است: با توجه به نامه روز گذشته معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت که پایان وقت اداری به بورس کالا ارسال شد، مبنی بر مصوبات شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و با توجه به ابهامات حقوقی درخصوص امکان تسری مصوبه مذکور به عرضه خودرو در بورس کالا، موضوع جهت اتخاذ تصمیم به شورای عالی بورس و اوراق بهادار ارجاع شد.

عرضه خودرو در بورس کالا معلق شد + سند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها