يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۹۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
با عقد قرارداد دو ساله؛
تیم فوتبال پرسپولیس سومین خرید نقل و انتقالاتی خود را انجام داد تا ستاره سپاهان سرخ‌پوش شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی در نهایت دانیال اسماعیلی‌فر به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا فوتبال خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زیر نظر یحیی گل محمدی ادامه دهد. اسماعیلی‌فر که در دو فصل اخیر در تیم سپاهان حضور داشت، با پایان یافتن قراردادش با این باشگاه به پرسپولیس پیوست. این در حالی است که گل محمدی دو فصل پیش به دنبال جذب این بازیکن بود. اسماعیلی‌فر راهی سپاهان اصفهان شد.

مدت زمان قرارداد این بازیکن با پرسپولیس برای دو فصل خواهد بود و با شروع تمرینات، این بازیکن کار خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جمع سرخ‌پوشان آغاز می‌کند.

رسمی / دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست + عکس

گفتنی است پیش از این باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند که به صورت قرضی در بواویشتا بازی می‌کرد، را از آنتورب بلژیک و مرتضی پورعلی گنجی را از شنزن چین خریداری کرده بود.

رسمی / دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست + عکس

رسمی / دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها