يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۱۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
داروین نونیز، ستاره بنفیکا، با امضای قراردادی شش ساله به لیورپول می‌پیوندد.

به گزارش پایگاه 598، نونیز یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرتغال در فصل 22-2021 بود و همین باعث شد که باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب این بازیکن باشند.

این ستاره اهل اروگوئه موفق شد عملکرد درخشانی را در ترکیب تیمش به نمایش گذاشته و در مجموع 34 گل برای بنفیکا در تمامی رقابت‌های این فصل به ثمر برساند.

او یکی از بازیکنان خوب تیمش در چارچوب دیدارهای رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود و علیرغم شکست این تیم، این بازیکن موفق شد در هر دو بازی دروازه لیورپول را باز کند و همان جا بود که یورگن کلوپ علاقه ویژه‌ای به این بازیکن پیدا کرد.

رسمی؛ داروین نونیز به لیورپول پیوست

بسیاری از منابع انگلیسی در روزهای اخیر از علاقه زیاد منچستریونایتد به جذب این بازیکن نیز خبر داده بودند اما در نهایت این لیورپول بود که موفق شد نونیز را برای رقابت‌های فصل آینده به خدمت بگیرد.

باشگاه بنفیکا با اعلام بیانیه‌ای به صورت رسمی انجام این انتقال را تایید کرده و اعلام کرد که نونیز با امضای قراردادی شش ساله از فصل آینده با پیراهن لیورپول به میدان خواهد رفت.

این باشگاه پرتغالی همچنین اعلام کرد که این بازیکن با مبلغ 75 میلیون یورو به لیورپول پیوسته اما بند پاداش‌هایی که با توافق دو طرف در قرارداد انتقال او قرار گرفته، می‌تواند تا 25 میلیون یوروی دیگر نیز به این مبلغ اضافه کند.

گفته می‌شود نونیز امروز در تست‌های پزشکی باشگاه لیورپول شرکت کرده و قراردادش را که تا 30 ژوئن 2028 اعتبار خواهد داشت به امضا می‌رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها