يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۱۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
علی اکبر شفیعی، مهدی تاجیک و علی اکبر بختیاری به‌ترتیب از بسیج فرهنگیان، بسیج رسانه و بسیج مداحان سپاه استان قم تکریم و حسن بیاتی، داوود شمس و سید رضا جدا به عنوان مسئولان جدید این سازمان‌ها معرفی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تکریم و معارفه سه مسئول در سپاه استان قم با حضور جمعی از مسئولان از جمله سرهنگ مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان در سالن همایش‌های شهید اخلاقی سپاه استان قم برگزار شد.
سرهنگ کبیری پور طی سخنانی با تاکید بر اینکه مقابله با دشمن در شرایط امروز نیازمند شناسایی روش‌ها و توطئه‌های دشمن و به دنبال آن آگاهی از علوم شناختی است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا از ابزارهای نوین برای مقابله با دشمن بهره‌مند شویم.
وی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان سابق، برای مسئولان جدید بسیج فرهنگیان، بسیج رسانه و بسیج مداحان آرزوی موفقیت کرد.
در این مراسم علی اکبر شفیعی به‌عنوان مسئول سابق بسیج فرهنگیان تکریم و حسن بیاتی به‌عنوان مسئول جدید این مجموعه معرفی شد.
شفیعی پیش از این مسئولیت بسیج دانش‌آموزی را نیز در کنار بسیج فرهنگیان بر عهده داشته است که از این پس فقط در حوزه بسیج دانش‌آموزی فعالیت خواهد داشت.
همچنین مهدی تاجیک مسئول سابق بسیج رسانه استان قم در این مراسم تکریم و داوود شمس به‌عنوان مسئول جدید این مجموعه کار خود را آغاز کرد و تاجیک نیز ادامه فعالیت خود را در خبرگزاری فارس استان قم دنبال خواهد کرد.
همچنین علی‌اکبر بختیاری مسئول سابق بسیج مداحان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت و سید رضا جدا به‌عنوان مسئول جدید بسیج مداحان سپاه استان قم معرفی شد.
خاطرنشان می‌شود، بختیاری نیز از این پس به‌عنوان جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها