أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۲۴۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
بانوی پیر در صدد جذب دفاع چپ آینده‌دار باشگاه آلکمار هلند است که فصل گذشته عملکردش مورد توجهی بسیاری از باشگاه‌های اروپایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، اوون ویندال به فهرست خریدهای تابستانی باشگاه یوونتوس اضافه شده و در همین راستا باشگاه ایتالیایی مذاکراتی را هم با باشگاه آلکمار هلند برای خرید این دفاع چپ 22 ساله آغاز کرده است.

ویندال در تیم آلکمار که از دوران کودکی در آن بازی کرده، پیشرفت قابل توجهی داشته و فصل گذشته در 31 بازی‌اش برای این تیم در اردویژه هلند یک گل زد و 10 پاس گل داد که برای یک مدافع آمار تحسین‌برانگیزی است.

ویندال در ابتدای سال میلادی جاری قراردادی یک‌ساله با آلکمار بست که او را تا سال 2024 به این تیم متعهد کرد. با این حال طبق اعلام سایت کالچو مرکاتو، او همچنان گزینه اول باشگاه یوونتوس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی است، جایی که در حال حاضر توسط الکس ساندرو پوشش داده می‌شود. بیشتر از یک سال است که یوونتوسی‌ها در حال رایزنی با آلکمار هستند و اکنون به نظر می‌رسد که خود بازیکن نیز یووه را به سایر مشتریانش ترجیح می‌دهد.

یوونتوس برای خرید ویندال باید نظر آلکمار را جلب کند و گویا باشگاه هلندی هم 15 میلیون یورو می‌خواهد اما بانوی پیر حاضر نیست بیش از 10 میلیون یورو بپردازد. در همین حال یووه باید فهرست بازیکنانش را خلوت کند تا امکان ورود بازیکنی جدید را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها