امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۷۲۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وظیفه قانونی خود در مورد ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب به دستگاه های دولتی و حاکمیتی عمل کرده است و نظارت بر حسن اجرای آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به وظیفه قانونی خود در مورد ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب به دستگاه های دولتی و حاکمیتی عمل کرده است و نظارت بر حسن اجرای آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

قرارگاه ۲۱ تیر در راستای عمل به وظیفه قانونی این ستاد نسبت به مصوبه ۴۲۷ و ۸۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی که وظایف ۳۲ دستگاه نسبت به عفاف و حجاب را معین نموده ، تشکیل شده است .

با تلاش مسئولین قرارگاه ۲۱ تیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکنون بیش از ۶۰ دستگاه دولتی حاکمیتی نسبت به ضرورت تبیین و اجرای شاخص های عفاف و حجاب دستگاه متبوع خود توجیه و ضمن استقبال از اجرای این قانون ، همکاری حداکثری خود با ستاد امر به معروف و نهی از منکر را اعلام کرده اند .

در همین راستا به صورت روزانه کارشناسان این قرارگاه با حضور در دستگاه های دولتی و حاکمیتی و جلسه با ریاست دستگاه یا معاونین آن ضمن تبیین ضرورت ابلاغ شاخص های عفاف و حجاب به زیر مجموعه آن وزارتخانه یا سازمان ، از آغاز اجرایی شدن این شاخص ها در دستگاه ها اطمینان حاصل می کنند .

همچنین به زودی نظارت بر اجرای شاخص های ابلاغی عفاف و حجاب توسط کارمندان منتخب هر دستگاه و بازرسان و ناظران مردمی قرارگاه ۲۱ تیر به اجرا در خواهد آمد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها