يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۲۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
باشگاه بارسلونا خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید به بایرن مونیخ برای جذب دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه آلمانی می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، باشگاه بارسلونا که برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری مصمم است، خود را آماده ارائه پیشنهادی بهبود یافته و جدید به بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن می‌کند. بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد» و شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ بارسلونا قصد دارد این هفته پیشنهاد جدیدی را به بایرن ارائه دهد، این در حالی است که پیشنهاد قبلی آنها برای جذب ماشین گلزنی باواریایی‌ها 32 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده بود. لواندوفسکی 33 ساله برای عقد قراردادی سه ساله با بارسلونا توافق شخصی کرده است.

طبق این گزارش‌ها؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ و روبرت لواندوفسکی در گفت‌وگوی تلفنی اخیر خود توافق کرده‌اند که نگذارند تنش‌های اخیر تشدید شود و به طور شفاهی صلح کرده‌اند. نه لواندوفسکی و نه مدیر برنامه‌های او نمی‌خواهند اظهارات جدیدی داشته باشند چون هر دو می‌دانند که پیشنهاد جدید بارسلونا در حال رسیدن است. همزمان در داخل باشگاه بایرن مونیخ، بحث‌هایی در مورد اینکه چه مبلغی باعث می‌شود آنها مذاکره با بارسلونا برسر فروش این مهاجم لواندوفسکی را شروع کنند وجود دارد، برای مثال شروع پیشنهاد از 40 میلیون یورو.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است. او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها