أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۲۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
تصمیم استقلال برای آوردن مربی خارجی عاقلانه است؛
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصمیم مدیران این باشگاه برای آوردن مربی خارجی را عاقلانه خواند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علی سامره در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال و اینکه مدیران باشگاه سراغ گزینه خارجی رفته‌اند، گفت: استقلال فصل گذشته با رکوردهای خوبی قهرمان شد و طبیعتاً انتظارات هواداران برای فصل بعد از این تیم بالا است. وقتی بحث آمدن مربی ایرانی مطرح شد، همه دیدند که هواداران در صفحات مجازی چه واکنشی نشان دادند و قطعاً این موضوعی نیست که مدیران استقلال به سادگی از کنارش عبور کنند.

وی ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که رخ داد تصمیم مدیران باشگاه برای آوردن مربی خارجی عاقلانه است. معمولاً مربیان خارجی تمرکزی روی حاشیه‌ها و اینکه در صفحات مجازی چه می‌گذرد ندارند و فقط روی کار خودشان تمرکز می‌کنند. امیدوارم استقلال بهترین انتخاب را داشته باشد و زمان را از دست ندهد.

مهاجم پیشین تیم ملی در خصوص شکست شاردان اسکوچیچ برابر الجزایر، خاطرنشان کرد: بعد از 10 روز اردو در قطر انتظار داشتیم تیم ملی بازی خوبی را به نمایش بگذارد ولی تیم ما اصلاً عملکرد خوبی نداشت و ناهماهنگی و نداشتن تمرکز کاملاً به چشم می‌آمد. با تمامی نفرات برابر تیم دوم الجزایر شکست خوردیم و این قابل هضم نبود، از همه مهمتر اینکه از لحاظ فنی هم بازی خوبی انجام ندادیم. این شرایط نگران کننده است و امیدوارم در چند ماه باقی مانده، حداقل بازی دوستانه خوب انجام داده و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها