يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۲۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
شایعات پیرامون جدایی ستاره‌های استقلال تهران تمامی ندارد و اکنون خبر می‌رسد که دروازه‌بان شماره یک این تیم نیز در راه پرتغال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، مدیریت استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات یکی از بحرانی‌ترین شرایط چند سال اخیر خود را تجربه می‌کند شرایطی که بی‌گمان موجب خواهد شد تا قافیه رقابت در لیگ بیست و دوم به رقیبان واگذار شود و استقلال نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، عنوانی که با نتایج تاریخ‌ساز و رکوردشکنی‌های بی‌نظیر در فوتبال ایران به دست آمد.

خداحافظی زودهنگام مجیدی و رفتن وی به فوتبال امارات تیم قهرمان لیگ بیست و یکم را وارد چالشی کرد که تا کنون کسی نتوانسته راهکاری را برای آن بیابد. یکی از مهمترین مشکلات استقلال در چند هفته گذشته نبود مربی و لیست خرید بازیکنان است.

در کنار ناتوانی استقلال در جذب ستاره‌های جدید، عدم تمدید قرارداد بازیکنان تاثیرگذار از دیگر مشکلات این تیم است، ستاره‌هایی که زمزمه‌هایی از جدایی آنان به گوش می‌رسد. یکی از این ستاره‌ها سیدحسین حسینی دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم است که اخبار حکایت از مذاکره وی با تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال پرتغال دارد.

جدایی حسینی می‌تواند بدترین خبر ممکن برای هواداران استقلال باشد زیرا این دروازه‌بان در لیگ بیست و یکم موفق به ثبت ۱۸ کلین شیت به نام خود شد تا رکوردی بی‌نظیر بر جای بگذارد. استقلال تهران در این فصل از لیگ برتر تنها ۱۰ گل دریافت کرد و موفق به ثبت ۲۱ کلین شیت شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها