يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۳۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
نشریه اماراتی در گزارشی به آینده دو بازیکن ملی پوش ایرانی شباب الاهلی پرداخت.
آخرین وضعیت قائدی و نوراللهی در شباب الاهلی

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، مهدی قائدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان هستند که در فصل گذشته برای شباب الاهلی دبی به میدان رفتند و هنوز تکلفیشان با این تیم اماراتی در فصل آینده مشخص نشده است.

نشریه «البیان» امارات در گزارشی آینده 5 لژیونر شباب الاهلی را پیش بینی کرد و نوشت: به نظر می رسد سران باشگاه الاهلی به دنبال فروش قرضی مهدی قائدی و توماسن اولسن در تابستان هستند.

کارتابیا ستاره آرژانتینی رضایت ژاردیم سرمربی جدید شباب الاهلی را برای ماندن در فصل آینده جلب کرده است. احمد نوراللهی و عزیز جانیف دو لژیونر دیگر تیم هم هنوز تصمیم نهایی درباره شان گرفته نشده است.

ژاردیم از میان دو بازیکن ایرانی و ازبک یکی را انتخاب می کند و به نظر می رسد جانیف شانس بیشتری برای ماندن در شباب الاهلی نسبت به نوراللهی دارد.

مهدی قائدی طبق گزارش رسانه های امارات از سوی باشگاه اتحاد کلباء با درخواست فرهاد مجیدی پیشنهادی دریافت کرده است و به نظر می رسد ستاره ایرانی دوباره شاگرد مجیدی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها