أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
سهمیه بندی مسابقات جام جهانی 2026 به میزبانی 3 کشور اعلام شد.
اعلام سهمیه بندی جام جهانی 2026/صعود ایران مثل آب خوردن شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، مسابقات جام جهانی 2026 قرار است به میزبانی 3 کشور آمریکا، کانادا و مکزیک با 48 تیم برگزار شود.

در همین رابطه نشریه «استاد الدوحه» قطر در گزارشی به سهمیه بندی و افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2026 پرداخت.

طبق گزارش این رسانه قطری با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2026 سهم آسیا برای این تورنمنت از 4 و نیم سهمیه به 8 سهمیه مستقیم افزایش پیدا می کند. بدین ترتیب صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی بعد بسیار راحت تر شد چون باید جزو 8 تیم برتر دو گروه باشد.

*سهمیه بندی قاره در جام جهانی 2026 به شرح زیر است:

48 تیم

16 گروه=تیم صدرنشین راهی مرحله بعد می شود

اروپا: 16

آفریقا: 9

آسیا: 8

آمریکای جنوبی: 6

آمریکای شمالی: 6

اقیانوسیه: 1

2 سهمیه دیگر از یک تورنمنت 6 تیمی تعیین خواهد شد.

جام جهانی 2022 به میزبانی قطر از آبان آغاز خواهد شد. تیم ملی کشورمان در این جام جهانی با تیم های ملی آمریکا، انگلیس و ولز رقابت می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها