يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: پس از توزیع نهاده با ارز نیمایی در سامانه بازارگاه، دیگر مرغ با ارز ترجیحی در مرغداری‌ها وجود ندارد.

                                                   مرغ با ارز نیمایی وارد بازار شد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد یوسفی گفت: روزانه هزار تا هزار و ۲۰۰ تن مرغ در تهران توزیع می‌شود و قیمت کنونی هر کیلو مرغ در میدان بهمن، ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، در خرده فروشی‌ها، ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، همچنین هر قطعه جوجه یکروزه که باید ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان باشد، ۳ هزار تومان قیمت دارد که با استمرار این روند، تولیدکنندگان مرغ مادر قادر به ادامه تولید نخواهند بود.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید: در واحد‌های مرغداری، دیگر مرغی با ارز ترجیحی باقی نمانده و آنچه به بازار عرضه می‌شود، از محل ارز نیمایی است که بر این اساس، پیش بینی شده، قیمت مرغ به نرخ مصوب برسد.

طبق اعلام انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده ۳۰ هزار تومان است که با مردمی سازی یارانه‌ها و خرید نهاده با ارز ترجیحی، این قیمت باید واقعی شود. بررسی‌ها از سطح بازار نیز نشان می‌دهد، قیمت مرغ گرم در خرده فروشی‌ها رو به افزایش است.

 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها