يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۵۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو با تیم ماینتس آلمان قرارداد بست.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، سجاد عباس‌پور که سال گذشته در وزن ۵۵ کیلوگرم نظر محمد بنا را جلب کرده و به عضویت تیم ملی فرنگی در پیکارهای جهانی نروژ درآمد، با عقد قراردادی به تیم آلمانی ماینتس پیوست.

ماینتس سال گذشته نایب‌قهرمان بوندس‌لیگای آلمان شده و این فصل کشتی‌گیر ایرانی را در اختیار خواهد داشت.

عباس‌پور به دلیل عدم شرکت در جام جهان پهلوان تختی در اسفند ماه، شانس حضور در چرخه تیم ملی فرنگی در سال ۲۰۲۲ را از  دست داد.

مسابقات لیگ کشتی فرنگی بوندس‌لیگا در اوزان کشتی آزاد برگزار می‌شود و به همین دلیل کشتی‌گیر مازندرانی قرار است در دو وزن ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم برای ماینز روی تشک برود.

این در حالی است که علی ارسلان ملی‌پوش وزن ۷۲ کیلوگرم تیم صربستان که سال گذشته دوتابعیتی شد نیز با تیم قهرمان بوندس‌لیگا قرارداد بسته و بعد از مسابقات جهانی بلگراد قرار است این تیم را همراهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها