يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که به هرگونه حمله احتمالی جمهوری اسلامی ایران پاسخ «قاطع» خواهد داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز اسرائیل، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی ادعا کرد که به هرگونه حمله احتمالی جمهوری اسلامی ایران به شهروندان صهیونیستی در ترکیه پاسخ «قاطع» خواهد داد.

در همین ارتباط، دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و با استناد به گانتز نوشت: «من از تمام اسرائیلی‌های مقیم ترکیه درخواست می‌کنم از دستورالعمل‌های نیروهای امنیتی پیروی کنند.»

گانتز در ادامه این بیانیه می‌گوید: «اسرائیل می‌کوشد راه تلاش‌های ایران برای حمله را سد کند و آماده است تا به هرگونه حمله علیه شهروندان اسرائیل، در هرکجا انجام شود، پاسخ قاطع دهد.»

پس از آن که برخی منابع از نقش رژیم صهیونیستی در برخی اقدامات تروریستی در ایران خبر دادند، مقامات رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران، سطح هشدار برای سفر شهروندان شأن به ترکیه را به بالاترین حد ممکن رسانده و خواستار خروج همه دارندگان گذرنامه صهیونیستی از کشورهای همسایه ایران بویژه ترکیه شده اند.

همچنین پس از اقدام تروریستی علیه شهید سردار «حسن صیادخدایی» در تهران، ترس و نگرانی از انتقام ایران سراسر مناطق اشغالی را فراگرفته است. این ترس و نگرانی به ویژه پس از آن بیشتر شد که «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در مراسم موهوم «رقص پرچم» در بیت المقدس بدون نام بردن از کشور و یا شخص خاصی به صورت تلویحی به انجام اقدام تروریستی علیه شهید خدایی در تهران اعتراف کرد.

حتی پیش از این نیز روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مفصل اعلام کرده بود که ترور شهید خدایی در تهران از سوی نیروهای صهیونیستی و با هدف تحت الشعاع قرار دادن گفتگوهای هسته‌ای ایران با کشورهای غربی صورت گرفته است.

این ترس و وحشت محافل داخلی رژیم صهیونیستی از انتقام ایران در حالی است که سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران روز ۹ خرداد در دیدار با خانواده شهید صیادخدایی بر انتقام خون او از دشمنان تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها