يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل در جلسه کمیته راهبری شرکت فولاد خوزستان:
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جلسه کمیته راهبری که ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور قائم‌مقامان، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد، گفت: اصل چهل-‌شصت باید اجرا شود، یعنی چهل درصد کنترل هزینه‌ها و شصت درصد افزایش درآمدها باید مدنظر قرار داده شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در جلسه کمیته راهبری که ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور قائم‌مقامان، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد، گفت: اصل چهل-‌شصت باید اجرا شود، یعنی چهل درصد کنترل هزینه‌ها و شصت درصد افزایش درآمدها باید مدنظر قرار داده شود. 
 
وی افزود: محدودیت‌های برق در سال گذشته، ضرر مالی ۱۲ میلیون تن معادل معادل ۸ میلیارد دلار در صنعت فولاد را به دنبال داشت. رقمی که می‌توانست اشتغال‌زایی شش الی هفت هزار نیروی کار را برای کشور رقم بزند. در سال جاری پیش‌بینی می‌شود، این مقدار به ۱۰ میلیارد دلار برسد که مشکلات نقدینگی را به‌ همراه دارد. نیاز است هزینه‌ها با مطالعه بیشتر انجام شود. 
 
وی در ادامه گفت: امروز کمیته کنترل منابع با حضور معاونان خرید، فروش و بازاریابی، مالی و اقتصادی تشکیل شده و مدیریت کنترل هزینه‌کرد منابع انجام می‌شود. در ماه جاری، بازنگری طرح طبقه‌بندی مشاغل در دست انجام است. در این طرح نظام توزیع اصلاح خواهد شد و مدیران را درگیر خواهد نمود. پس از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، اگر برای کارکنان توجیه‌پذیری رخ نداده باشد، مدیران هر مجموعه نیاز است که جوابگو باشند. 
 
ابراهیمی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری، حد فاصل گرفتن مجوز از کمیته قرارداد تا تنفیذ به حداقل رسیده است. اما هنوز برای رسیدن به زمان استاندارد، نیاز به تلاش بیشتری است. در مجموعه فولاد خوزستان، خلق طرح‌های جدید و ایده مورد تشویق قرار می‌گیرد. مدیران طرح تشویق غیر نقدی کارکنان خلاق را دستور کار خود قرار دهند. کارکنان جدید الورود باید با آموزش کامل وارد محیط کار خود شوند. 
 
مدیرعامل فولاد خوزستان تصریح کرد: جلسات باید منتج به خروجی شوند و بر فرآیندها تمرکز کنیم. شناسایی و بکارگیری نخبگان در واحدهای مختلف، از وظایف ذاتی مدیران سازمان است. نگاه اقتصادی به پروژه‌ها و کسب کار بسیار مهم است. عملکرد سه ساله برون‌سپاری پروژه‌های شرکت از دیدگاه صرفه اقتصادی، باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
 
علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، در این جلسه اعطای وام به کارکنان را پاسخ به خواسته آنان دانست و گفت: این وام سه خصوصیت دارد که می توان آن را حرکتی جهادی نامید. اول اینکه بر خلاف عرف بهره وام های بانکی کم بهره است، دوم اینکه اقساط آن طولانی مدت است و سوم اینکه بر خلاف وام های قبلی تا پایان سال ۱۴۰۱ به لطف خدا همه کارکنان شرکت از این شرایط دریافت تسهیلات بهره‌مند می‌شوند. 
 
وی افزود: این اقدام با حمایت مدیرعامل و پیگیری ها و جلسات متعدد با همراهی و تلاش معاونان منابع انسانی و امور اجتماعی، مالی و اقتصادی و همچنین همکاری بانک‌ها به مرحله اجرا رسیده است.
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی ابراز امیدواری کرد: روال پرداخت بانک‌ها با نظم مطلوب انجام شده و موجبات رضایت‌مندی کارکنان فراهم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها