يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۵۵۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
شهروندان قمی می توانند با ضبط فیلمی از همخوانی سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران و بازنشر آن با هشتک #سلام_فرمانده در بستر اینستاگرام در این پویش شرکت کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، این خانه ضمن دعوت از آحاد خانواده های قمی برای حضور در اجتماع بزرگ یاوران حضرت مهدی(عج)و همخوانی سرود سلام فرمانده که در روز سه شنبه 31 خردادماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود از حاضران در این مراسم برای شرکت در پویش سلام فرمانده دعوت بعمل می آورد.

شهروندان قمی می توانند با ضبط فیلمی از همخوانی سرود سلام فرمانده در مسجد مقدس جمکران و بازنشر آن با هشتک #سلام_فرمانده در بستر اینستاگرام در این پویش شرکت کنند.

به تعداد 14 اثر به قید قرعه لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مبلغ 5 میلیون ریالی اهدا می گردد.

مهلت شرکت در این پویش نیز تا ساعت 14 روز چهارشنبه 1 تیرماه می باشد.

برگزاری پویش و مسابقه انتشار بازخوانی سرود «سلام فرمانده» در قم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها