أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۵۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین:
نماینده روسیه در وین تصریح کرد صدور قطعنامه علیه ایران با حمایت آمریکا و اروپا در شورای حکام آژانس، یک اشتباه محاسباتی راهبردی بود.
 

به گزارش پایگاه 598، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین دوشنبه در پیامی که در صفحه توییتری وی منتشر شد، هدف کشورهای اروپایی و آمریکا برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس را منحرف کردن مسیر مذاکرات وین برای لغو تحریم‌های یکجانبه علیه جمهوری اسلامی و احیای برجام توصیف کرد.

وی در این پیام نوشت: «قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌‌المللی بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) به حمایت سه کشور اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) دلیلی بر این است که باور کنیم که آن‌ها تلاش می‌کنند تا مذاکرات وین درباره برجام را از مسیر خارج کنند».

اولیانوف با این حال ادامه داد: «با این حال، به نظر من این (قطعنامه) یک اشتباه محاسباتی راهبردی غیرعمدی بود و این کشورها همچنان به دنبال نهایی کردن موقیت آمیز مذاکرات وین هستند. شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه (۱۸ خرداد/ ۸ ژوئیه) قطعنامه‌ای را که ایران را به عدم همکاری با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهم می‌کند با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف (روسیه و چین) و ۳ رأی ممتنع (هند، لیبی و پاکستان) به تصویب رساند. سازمان انرژی اتمی ایران ساعاتی قبل از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام در روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از قطع فعالیت‌ تعدادی از دوربین‌های فرا‌پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران خبر داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها