أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۷۵۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
رایان گیگز که به دلیل خشونت خانگی مجبور به ترک تیم ملی ولز شده بود، شب گذشته در نامه‌ای رسما از هدایت این تیم استعفا داد.
گیگز از سرمربیگری ولز استعفا داد/ تقابل اسکوچیچ با راب پیج

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، ستاره اسبق منچستریونایتد و سرمربی تیم ملی ولز،‌ شب گذشته در بیانیه‌ای رسما از مربیگری تیم ملی ولز استعفا داد.

گیگز پیش از یورو و در ماه نوامبر 2020 به دلیل خشونت خانگی و ضرب و شتم نامزدش متهم شناخته شد و مجبور شد تا از هدایت تیم ملی ولز به صورت موقت کنار رود.

در آن زمان راب پیج هدایت موقت اژدها را بر عهده گرفت و توانست نمایشی خوب و مثبت به ثبت رساند و حتی بتواند با رساندن تیم ملی ولز به جام جهانی تاریخ ساز شود.

همانطور که پیش بینی می‌شد، گیگز که از مدت‌ها پیش از ولز کنار گذاشته شده بود، رسما نامه استعفا نوشت تا روی کاغذ نیز راب پیج، سرمربی دائمی یاران گرت بیل شود.

گیگز در نامه خود نوشت: به خاطر فوتبال ولز، کادر فنی و بازیکنان که نمی‌خواهم پیش از جام جهانی شک و شبهه‌ای در خصوص جایگاه مربیگری در این تیم باشد، از هدایت تیم ملی ولز شخصاً‌ استعفا می‌دهم. در همین میان، در حالی که به روند قضایی خود اطمینان دارم، امیدوار بودم که این پرونده زودتر رسیدگی شود تا بتوانم مسئولیت مدیریتی خود را از سر گیرم ولی تقصیر کسی نیست که این پرونده به تاخیر افتاده است.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم آماده‌سازی تیم ملی ولز برای جام جهانی درگیر این اتفاقات شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها