يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۵۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز در جلسه‌ای شرکت خواهند کرد.
کمیته فنی در مورد ادامه همکاری با مهدوی کیا تصمیم‌گیری می‌کند

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز در جلسه‌ای به تعیین تکلیف در خصوص تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید می‌پردازد.

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیو فوتبال در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی اعلام کرد؛ این کمیته امروز جلسه‌ای را برگزار می‌کند تا در خصوص تعیین تکلیف کادرفنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان و دستیاران حسین عبدی و صمد مرفای به بررسی و جمع بندی بپردازد.

همچنین قرار است در این جلسه مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید گزارش کاری را در خصوص مسابقات قهرمانی زیر23 سال آسیا ارائه کند. این گزارش مورد بحث و بررسی اعضای کمیته فنی قرار می‌گیرد.

با اعلام قاسمپور پس از جلسه امروز کمیته فنی، در مورد ادامه همکاری با مهدوی کیا و حضورش در تیم ملی امید تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها