أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۵۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
میر سلیم تأکید کرد:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزارت ارشاد باید از همه ابزارهای قانونی برای برخورد با آثار سینمایی موهن و ضد ارزشی و جلوگیری از انتشار آنها بهره گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر24؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درخصوص سیاه نمایی برخی از فیلم های ضد ایرانی و آثار هنری ضد ارزشی و اعتقادی در حوزه سینما، اظهار داشت: وزارت ارشاد دولت سیزدهم باید از همه ابزارهای قانونی برای برخورد با این آثار استفاده کند.

وی افزود: ژانر سینمای سیاه و ضدایرانی از همه ابزارهای هنری بهره می گیرد تا اذهان عمومی نسبت به آرمان‌های امام راحل(ره)، انقلاب و نظام تیره و تاریک شود.

میرسلیم تصریح کرد: برخورد با این پدیده از جمله وظایف دولت و به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است چون عدم جلوگیری از این نابسامانی باعث مزمن شدن این بیماری در عرضه آثار هنری و سینمایی خواهد شد و تبعات ناخوشایندی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به تکالیف وزارت ارشاد در این حوزه خاطرنشان کرد: قانون در زمینه نحوه برخورد با این موج منفی صراحت دارد و وزارت ارشاد هم در این باره ملزم به پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی است. 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها